>Kitaplığımdaki Gölgeler…

>   

         10 marifete sergün eklemişti. O gün bugündür içime yer etmişti. Çok beğenmiştim. Nihayet yaptım ve bitti. Bu blog kurmam çok iyi oldu. Bir şevk geldi işlerimi yapmak konusunda. Bloğa ne ekliyeceğim korkusu itici bir güç oluyor.10 mareti 4-5 senedir takip ediyorum. Yapılacaklar listem doldu taştı. Ama yapamadan bekliyorlardı. Şimdi blogla beraber birer birer yapmaya başladım. Bir tanesini daha yapıp bitirdikçe mutlu oluyorum:)) Bu da uzun zamandır bekleyenlerden biriydi. Yaptım ve mutluyummmm:)))  Aşağıdaki resimlerde ışıktan dolayı sanırım gri gibi çıkmış. Ama kitaplıkta normal siyah halde.

Yapımıyla ilgili pek fazla birşey yok anlatılacak. Kartona geçirdim kestim ve siyaha boyadım:))
İşte Böyle:))
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to >Kitaplığımdaki Gölgeler…

  1. banuca dedi ki:

    >Çok ama çok hoşuma gitti, ben de aldım listeme marifetli kız:))

  2. SARI MELEK dedi ki:

    >teşekkürler banu ablacım. beğenmene sevindim:)

  3. esen dedi ki:

    >hayırlı olsun bloğunuz.Sevgiler

  4. karabidikim dedi ki:

    >bende kitaplığım olduğunda yapmayı düşünüyorum bundan çok güzel ellerine sağlık

  5. SARI MELEK dedi ki:

    >sevgili esen çok teşekkür ediyorum. karabidikim kitaplığınız gönlünüzce olsun inşallah. sizinde ahşap boyamalarınıza bayıldım.

Bir Cevap Yazın

