>Kalem Kutusunu Tamamladım…

>

   
         Görümcemin (onu böyle ifade etmeyi sevmiyorum ama siz anlayın diye dedim) yani Özlem ablamın kızı için yapıyorum dediğim bir kalem kutusu vardı. Ve onu tamamladım. Artık hediye etmek için hazır. Bunun yapım aşamalarını tek tek anlatmadım. Ama isteyen olursa anlabilirim. Çünkü elimde yapılmayı bekleyen yarım kalmış bir kalemlik daha var. Buyrun resimlerle baş başa bırakayım sizi.

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to >Kalem Kutusunu Tamamladım…

  1. KONDOR dedi ki:

    >BLOGUMDA YORUMUNU GÖRÜNCE SENİ TANIMAK İÇİN GELDİM.ÇATININ MALZEMESİNİ MERAK ETTİM KALEMLİK FİKRİ İLE BÜTÜNLEŞMESİ AYRI GÜZEL.OLUKLU KARTONMU BU YOKSA:)

  2. Tiryaki dedi ki:

    >ellerine sağlık,ne ince ayrıntılar var.cok güzel olmuş

  3. SARI MELEK dedi ki:

    >kondorcum canım benim. minyatürle uğraşanın ellerinden öperim:)) seni çoktandır takipteyim. 10 marifeti ise açıldığından beri. ama aktif katılıma anca cesaret edebildim. yaptıkların çok güzel senden böyle şeyler duymak ayrı bi güzel. evet çatı oluklu mukavva. tiryakicim sizlere çok teşekkürler yorumunuz için. sizinde harika biri olduğunuzu diğer blogculardan okuyorum. teşekkür ediyorum.

Bir Cevap Yazın

